با تصویب آیین نامه اجرایی مشترک بین اتاق اصناف ایران و اتاق بازرگانی؛ جشن های دهه فجر امسال باشکوهتر از سال های قبل برگزار می‌شود

 آیین نامه تشکیل کمیته اصناف ستاد دهه فجر تصویب شد و به امضای رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق اصناف ایران رسید. به گزارش اصناف ایران ، بر اساس این آیین نامه به منظور فراهم سازی زمینه و مشارکت فعال اصناف کشور در امر برنامه ریزی و برگزاری هرچه شایسته تر مراسم سالگرد پیروزی […]

 آیین نامه تشکیل کمیته اصناف ستاد دهه فجر تصویب شد و به امضای رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق اصناف ایران رسید.

به گزارش اصناف ایران ، بر اساس این آیین نامه به منظور فراهم سازی زمینه و مشارکت فعال اصناف کشور در امر برنامه ریزی و برگزاری هرچه شایسته تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته اصناف تشکیل شد.

کمیته اصناف متشکل از نمایندگان مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران، جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار ،اتاق اصناف کشور، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و سازمان بسیج اصناف کشور به عنوان اعضای کمیته می باشند.

مطابق این آیین نامه که به امضای غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران و علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران رسیده است، مسئول برگزاری مراسم کمیته اصناف است و رئیس اتاق اصناف ایران به عنوان مسئول کمیته انتخاب می شود.

بر اساس این آیین نامه ترکیب اعضاء کمیته در استان ها و شهرستان ها مسئولان اتاق اصناف استان، اتاق های اصناف استان، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان و سازمان بسیج اصناف استان و مسئولیت آن به عهده اتاق های استان و شهرستان ها است.

فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور موثر اصناف و کسبه در برگزاری آیین های بزرگداشت ایام دهه فجر و تبیین رهآوردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش اصناف در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نقش آفرینی مطلوب در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم 22 بهمن ماه و تجلیل از ایثارگران و جانبازان از جمله وظایف و ماموریت های کلی کمیته است.