بودجه اتاق اصناف تهران تصویب شد

   بودجه اتاق اصناف تهران در پنجمین اجلاس روسای اتحادیه‌های صنفی به تصویب رسید. به گزارش اصناف ایران به نقل از اتاق اصناف تهران، پنجمین اجلاس روسای اتحادیه‌های صنفی ساعت ۹ صبح امروز در سالن اجتماعات اتاق با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و روسای اتحادیه‌های صنفی […]

   بودجه اتاق اصناف تهران در پنجمین اجلاس روسای اتحادیه‌های صنفی به تصویب رسید.

به گزارش اصناف ایران به نقل از اتاق اصناف تهران، پنجمین اجلاس روسای اتحادیه‌های صنفی ساعت ۹ صبح امروز در سالن اجتماعات اتاق با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و روسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد.

در این اجلاس علی فاضلی رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به برگزاری باشکوه جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حضور گسترده مردم و اصناف تشکر کرد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه بهاره با مشارکت اتاق اصناف تهران خبر داد، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه در زیر چادر به ضرورت و با تأکید مسئولان دولتی صورت می‌گیرد و هنوز هم اتاق اصناف تهران اعتقاد دارد که این روش در شأن مردم نیست.

رئیس اتاق اصناف تهران همچنین از ادغام اتحادیه‌های همگن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کمیسیون‌های هفت‌گانه اتاق مشخص شدند و بزودی روسای آنها با رأی‌گیری در کمیسیون‌ها تعیین می شوند.

در این جلسه ابراهیم درستی نایب رئیس اول، علیرضا رأسی نایب رئیس دوم، خسرو ابراهیمی عضو هیئت رئیسه و مسئول انتخابات اتحادیه‌ها و حسین درودیان عضو هیئت رئیسه و مسئول بازرسی و نظارت اتاق، گزارشی از عملکرد حوزه فعالیت خود ارایه کردند.

در ادامه سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌اله تهران طی سخنانی ضمن قدردانی از اصناف و حمایت همه جانبه آنها از انقلاب و فعالیت‌های خیرخواهانه تأکید کرد: اصناف از ابتدای شروع انقلاب، تاکنون و در آینده همراه و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

وی همچنین تصریح کرد: در نظر است تا با همکاری اصناف زائرسرایی در کربلا دایر شود و به همین دلیل از هر فعالیت خیرخواهانه‌ای در کربلا استقبال می‌کنیم.

در جریان این جلسه با توجه به سوالات متعدد روسای اتحادیه‌های صنفی در خصوص اعمال ماده ۲۷ و ۲۸

قانون نظام صنفی، سرهنگ علی راقی رئیس پلیس اماکن عمومی فاتب طی سخنانی اظهار داشت: در اعمال ماده ۲۷ و ۲۸ برخی مواقع ملاحظاتی وجود دارد که در صورت لزوم به طور موردی اعلام خواهیم کرد.

سرهنگ راقی تأکید نمود: پلیس اماکن عمومی، طبق دستور‌العمل‌ها تا ۱۵ اسفند ماه آمادگی اجرای ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی را دارد.