علی بهرمندرئیس اتحادیه صنف قنادان تهران: شیرینی شب عید گران نمی‌شود

ساعت24- رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران گفت: با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه شیرینی افزایش داشته اما افزایش قیمتی برای سال جدید نخواهیم داشت و 20 بازرس، بر واحد‌های صنفی مناطق مختلف نظارت می‌کنند.   علی بهرمند در گفت‌وگویی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که واحدهای صنفی دارند این است […]

ساعت24- رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران گفت: با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه شیرینی افزایش داشته اما افزایش قیمتی برای سال جدید نخواهیم داشت و 20 بازرس، بر واحد‌های صنفی مناطق مختلف نظارت می‌کنند.

شیرینی شب عید گران نمی‌شود
 

علی بهرمند در گفت‌وگویی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که واحدهای صنفی دارند این است که برخی از نان فانتزی‌ها اقدام به پخت و فروش شیرینی های بی کیفیت و غیربهداشتی می‌کنند که بارها این موضوع را پیگیری کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

وزن غیر استاندارد برخی جعبه های شیرینی

وی با بیان اینکه بیشتر تخلفاتی که قنادی‌ها مرتکب شدند، عرضه شیرینی در جعبه‌هایی با وزن غیر استاندارد بوده است، گفت: به اعضای اتحادیه اطلاع رسانی شده که حتما از واحد‌های صنفی مجوز‌دار، جعبه شیرینی بخرند.

رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران گفت: یکی از مهم ترین مشکلات واحدهای صنفی ما این است که بدون ضابطه اقدام به افزایش مالیات واحدهای صنفی می کنند؛ به عنوان مثال یکی از واحدهای ما که دو سال گذشته هشت میلیون تومان مالیات داده بود در سال گذشته ۹۰ میلیون تومان مالیات پرداخت کرده است.

قیمت انواع شیرینی

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر شیرینی تر در قنادی‌های درجه یک کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرنی دانمارکی کیلویی ۹۶۰۰ تومان، شیرینی زبان (پاپیون) ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی برنجی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و کیک یزدی ۸۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.