رئیس فراکسیون اصناف در مجلس شورای اسلامی: نقش اصناف در برنامه ششم پر رنگ خواهد بود

  رئیس فراکیسیون اصناف در مجلس شورای اسلامی گفت: هر زمان که صحبت از واگذاری امور به بخش خصوصی و توسعه صادرات مطرح است، اصناف اولویت اصلی هستند به همین دلیل در برنامه ششم توسعه قطعأ نقش اصناف پر رنگ خواهد بود. شهباز حسن پور در گفت‌‎وگو با خبرنگار اصناف ایران افزود: نقش اصناف در […]

  رئیس فراکیسیون اصناف در مجلس شورای اسلامی گفت: هر زمان که صحبت از واگذاری امور به بخش خصوصی و توسعه صادرات مطرح است، اصناف اولویت اصلی هستند به همین دلیل در برنامه ششم توسعه قطعأ نقش اصناف پر رنگ خواهد بود.

شهباز حسن پور در گفت‌‎وگو با خبرنگار اصناف ایران افزود: نقش اصناف در همه زمان‌ها و مکان‌ها نقشی بی بدیل حساس و تاثیر گذار بوده است و اصناف به نوعی معیار توسعه در کشور محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از فاکتورهای اصلی توسعه اقتصادی نقش تاثیر گذار اصناف است به خصوص در دهه توسعه و پیشرفت که نیازمند حضور و مشارکت فعال جامعه صنفی هستیم.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تدوین برنامه ششم توسعه گفت: اکنون مدیران اتاق اصناف ایران در حال تدوین برنامه‌های مربوطه هستند و ابتدا برنامه‌ها به اطلاع وزارت صنعت ،معدن و تجارت خواهد رسید و سپس به مجلس ارائه می‌شود.

حسن پور با بیان اینکه مجلس بویژه فراکسیون اصناف مطالبات اصناف را پیگیری خواهد کرد، افزود: در سال 94 شاهد حضور فعالتر اتاق اصناف ایران در عرصه‌های اقتصادی خواهیم بود.