نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف تاکید کرد: حمایت از تولید و ترویج مصرف کالاهای داخلی

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هدف کلی و محور اصلی حرکت ما بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و مصرف کالاهای داخلی است.  به گزارش اصناف ایران به نقل از ایسنا علی یزدانی در بازدید از واحد صنعتی فومن شیمی، تولیدکننده فرآورده های شیمیایی و […]

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هدف کلی و محور اصلی حرکت ما بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و مصرف کالاهای داخلی است.

 به گزارش اصناف ایران به نقل از ایسنا علی یزدانی در بازدید از واحد صنعتی فومن شیمی، تولیدکننده فرآورده های شیمیایی و طرح ایجادی صنایع سلولزی آریاپویا در شهر صنعتی رشت، با اشاره به هدف گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت بر رونق تولید، اجرای لایحه حمایت از تولید، حمایت از صادرات غیر نفتی، کمک به راه اندازی مجدد کارخانه های تعطیل و حمایت از واحدهای فعال و حفظ اشتغال موجود را از جمله مهم ترین اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

 یزدانی تصریح کرد: با تعامل مجموعه قوای سه گانه در چارچوب الزامات اقتصاد مقاومتی می توانیم به آینده روشن در صنعت و تولید کشور امیدوار باشیم و رونق اقتصادی مورد انتظار را فراهم کنیم.

 معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود 85 هزار واحد فعال صنعتی با اشتغال بالغ بر 2 میلیون و 300 هزار نفر در کشور، اظهار کرد: استان گیلان دارای 2 هزار واحد صنعتی فعال از مجموع 3 هزار و 900 واحد صنعتی دارای پروانه بهره داری است.

وی افزود: در بخش صنعت نسبت واحدهای فعال به جمعیت کل کشور 3.3 درصد است و سهم واحدهای فعال گیلان نسبت به جمعیت آن 4 و نیم درصد است.