در پیام تبریک به مناسبت هفته دولت؛ اتاق اصناف ایران تمام مساعی خود را برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در شرایط پساتحریم به کار خواهد بست

دوم تا هشتم شهریور ماه به یاد شهیدان والامقام ” رجایی ” و “باهنر” مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است. مقام معظم رهبری در خصوص این دو شهید فرمودند که شهید رجایی و شهید باهنر، حقا” و انصافا” دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز […]

دوم تا هشتم شهریور ماه به یاد شهیدان والامقام ” رجایی ” و “باهنر” مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
مقام معظم رهبری در خصوص این دو شهید فرمودند که شهید رجایی و شهید باهنر، حقا” و انصافا” دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود.
این شهیدان به راستی اسطوره کامل اخلاص بودند و بی شک مسئولان و مدیران باید با پیروی از ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگو قرار داده و برای تحقق اهداف و برنامه های دولت و پیشرفت روز افزون نظام جمهوی اسلامی گام بر دارند.
اصناف ایران همراه و همگام با دولت همواره در مسیر اهداف نظام حرکت کرده و کارنامه درخشانی دارد به طوری که آرامش کنونی بازار حاصل تعامل و همکاری با دولت است.
از تمام تشکل های صنفی انتظار است که هفته دولت را به نحو شایسته گرامی بدارند و بازتاب دهنده فعالیت ها و عملکرد خدمتگزار دولت باشند.
اتاق اصناف ایران با داشتن بیش از ۸۱۰۰ اتحادیه، ۴۰۰ اتاق اصناف شهرستان ها، بیش از سه میلیون واحد صنفی و در اختیار داشتن ۹۰ درصد شبکه توزیع کالا در کشور با تمام توان تمام مساعی خود را برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در شرایطی که کشور نیاز به آرامش داشته و ضرورت اتکاء به تولید ملی و ارتقاء سطح همدلی و هماهنگی برای گذار از شرایط پسا تحریم ضرورتی اجتناب ناپذیر بخش های مختلف اقتصادی کشور است ، بکار خواهد گرفت .
قاطبه اصناف ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به ریاست محترم جمهوری، معاون اول محترم، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همچنین همه دولتمردان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولايت حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت دارد.