اتاق اصناف تهران همکار شبکه بازار تلویزیون شد

اتاق اصناف تهران همکار شبکه بازار0 در نشست مدیریت شبکه بازار تلویزیون با رئیس و نایب رئیس اتاق اصناف ایران و تهران مقرر شد اتاق اصناف در تهیه و تولید برنامه‏ها و اطلاع‎رسانی واحدهای صنفی و اتحادیه‎ها با همدیگر همکاری داشته باشند. به گزارش خبرنگار اتاق اصناف تهران نشست بررسی همکاری‎های دو جانبه شبکه بازار […]

اتاق اصناف تهران همکار شبکه بازار0


IMG_7036

در نشست مدیریت شبکه بازار تلویزیون با رئیس و نایب رئیس اتاق اصناف ایران و تهران مقرر شد اتاق اصناف در تهیه و تولید برنامه‏ها و اطلاعرسانی واحدهای صنفی و اتحادیهها با همدیگر همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اتاق اصناف تهران نشست بررسی همکاری‎های دو جانبه شبکه بازار تلویزیون با اتاق اصناف تهران با حضور علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، علیرضا راسی نایب رئیس و علیرضا توسطی رئیس کمیسیون ارتباطات اتاق اصناف تهران با دکتر مجتبی باطبی مدیریت شبکه بازار و معاونانش در اتاق اصناف تهران برگزار شد.

در این نشست علی فاضلی طی سخنانی با اشاره به اهمیت همکاری‎های اتاق اصناف با رسانه‎های گروهی گفت: اتاق اصناف به سبب نقشی که در جامعه و اقتصاد کشور دارد  همکاری همه جانبه و گسترده‎ای با رسانه‎های گروهی دارد.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف برای صدا و سیما نقش بی‎مانندی قایل است به همین منظور همکار‎ی های گسترده‎ای را با رادیو و تلویویزیون شروع کرده‎ایم و این نشست نیز در راستای اهداف و برنامه‎های از قبل طراحی شده اتاق اصناف است.

IMG_7076

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: شبکه بازار به دلیل نام و مخاطبانی که دارد می‎تواند در همکاری با اتاق اصناف واتحادیه‎های صنفی در اطلاع‎رسانی‎ها و اهدافی که دنبال می‎کند موفق‎تر عمل کند.

در ادامه علیرضا راسی نایب رئیس اتاق اصناف تهران هم گفت: ما از بیان نقاط ضعف و قوت مجموعه اصناف استقبال می‎کنیم؛ اما انتظار داریم شیوه بیان برای رفع عیب‎ها باشد و با هدف تخریب بیان نگردد.

وی با بیان اینکه اصناف برای همکاری با شبکه بازار هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارند تاکید کرد: تمام واحدهای صنفی تهران و ایران از طرح هر نوع مسائلی که به رضایت‎مندی مردم منتهی گردد استقبال می‎کنند.

عضو پارلمان اتاق اصناف ایران تاکید کرد: همانند سایر اقشار جامعه، اصناف و بازاریان از رسانه‎های گروهی انتظار انتقال صحیح اطلاعات و گزارش‎ها را دارند.

دکترمجتبی  باطبی مدیر شبکه بازاردر ادامه این نشست در رابطه با هدف ،نقش وجایگاه شبکه بازار اظهارداشت:شبکه تلویزیونی بازار با هدف تحول آفرینی وهمچنین ظرفیت سازی در فضای کسب وکار وتولید وهمچنین ترویج برندهای برتر ایرانی فعالیت می کند. ایجاد ارتباط وتهیه گزارش خوب ومورد پسنداز مشاغل وصنوف گوناگون وهمچنین معرفی ظرفیت های تولید درکشورمستلزم شناخت کافی ازآنها است که این مهم محقق نمی شود مگر اینکه اتحادیه ها و در راس آنها اتاق اصناف ایران دراین زمینه با شبکه بازار همکاری وتعامل نمایند.
وی درادامه گفت:با توجه به پوشش تصویری وسیع این شبکه در داخل وخارج از کشور وهمچنین بستر وظرفیتی که درشبکه بازار ایجاد شده اتحادیه های صنفی می توانندبا استفاده وبهره گیری  از این زمینه با نمایش کالا وتولید خود دراین شبکه تلویزیونی کالای  ایرانی را به مصرف کنندگان داخلی وخارجی  معرفی کنند.
وی افزود:این شبکه به عنوان یک رسانه دیداری با آموزش و آگاه سازی مصرف کنندگان وایجاد انگیزه درمردم برای خرید کالا وخدمات ایرانی واطلاع رسانی وتبلیغ بازارهای داخلی مانندیک حلقه بین تولید، توزیع ومصرف کالاوخدمات عمل می کندومی تواندمشکلات ومسائل آنهارا درقاب تصویر انعکاس دهد.

در ادامه این نشست رئیس کمیسیون ارتباطات اتاق اصناف تهران در خصوص تاریخچه فرهنگی کشور بیان کرد: ایران از جمله کشورهایی است که تاریخ تاسیس ندارد؛ بلکه دارای تاریخ فرهنگ و تمدن است که داشتن تاریخ تمدن غنی، مزایا و معایبی دارد. در کشورهایی با تاریخ تاسیس، نمودهای زندگی به روشنی در تاریخچه آن پیداست و با این دو رویکرد چندان پذیرای تغییرات در کشور نیستیم.

علیرضا توسطی در ادامه افزود: در کشورهای دیگر حمایت از تولید داخلی به طور جدی رعایت می‎شود که در این راستا رسانه‎های گروهی با این شرط که بدون رویکرد شخصی عمل کنند می‎توانند به مردم در مصرف تولیدات داخلی کمک کنند؛ ضمن این که تولیدکننده داخلی نیز باید در ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش، خواسته‎ها و نیازهای مصرف‎کننده داخلی را لحاظ کند .

توسطی در ادامه بیان کرد: در دوره مدیریت جدید اصناف هر چند که اصناف همچنان به سنت‎گرایی گرایش دارد؛ اما به جوانان تحصیلکرده بهای بسیاری می‎دهد و از جوانان در اجرای برنامه‎های راهبردی اصناف نهایت بهره را می‏برد .