تامین کالاهای پرمصرف و شب عیدی مردم/ آغاز فروش ویژه از نیمه اسفند

  رئیس اتاق اصناف ایران از تامین کالاهای پرمصرف مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال خبرداد و گفت: عرضه میوه، خشکبار، پوشاک و کیف و کفش مورد نیاز مردم در قالب فروش فوق‌العاده صورت می‌گیرد. علی فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال بنا داریم به جز چند نقطه محدود در […]

 


IMG_4071رئیس اتاق اصناف ایران از تامین کالاهای پرمصرف مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال خبرداد و گفت: عرضه میوه، خشکبار، پوشاک و کیف و کفش مورد نیاز مردم در قالب فروش فوق‌العاده صورت می‌گیرد.
علی فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال بنا داریم به جز چند نقطه محدود در برخی استان‌ها، نمایشگاه‌های بهاره را برگزار نکنیم، گفت: بر این اساس فروش‌های فوق‌العاده جایگزین شده‌اند که از اواسط اسفندماه این فروش‌ها در شهر تهران انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته میان اتاق اصناف ایران و اتحادیه‌های صنفی، قرار بر این است که فروش‌های فوق‌العاده در مواد غذایی، کیف و کفش، خشکبار، پوشاک و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم برگزار شود.

وی تصریح کرد: شرایط موجود در کالاهای اساسی به لحاظ عرضه و قیمت، بسیار ایده‌آل است و هیچ گونه مشکلی در تامین مایحتاج مورد نیاز مردم وجود ندارد، این در حالی است که فروش های فوق‌العاده جایگزین خوبی برای نمایشگاه‌های بهاره شده است تا مردم به راحتی و به دور از ازدحام‌ مراکز پرتردد، بتوانند از پراکندگی موجود در واحدهای صنفی سطح شهر، مایحتاج خود را تامین کنند.

فاضلی خاطرنشان کرد: هم اکنون کمبودی در کالاهای اساسی و مایحتاج مورد نیاز مردم وجود ندارد و تعادل در عرضه و تقاضا برقرار است، ضمن اینکه اتحادیه‌های صنفی تحت نظارت و با توجه به شاخص‌هایی که برای آنها تعیین می‌شود، نسبت به قیمت‌گذاری کالاها تحت نظارت اتحادیه اقدام خواهند کرد.