۱۹۱ هزار فقره بازرسی در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۵

در طرح نظارتی ویژه ایام نوروز امسال، ۱۹۱ هزار و ۱۶۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی سراسر کشور انجام شد. در طرح نظارتی ویژه ایام نوروز(۱۵ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین۹۵)،  تعداد کل بازرسی ها ۱۹۱ هزار و ۱۶۰ فقره بوده که ۱۰ هزار و ۳۳۸ فقره از بازرسی ها منجر به تشکیل پرونده به […]

در طرح نظارتی ویژه ایام نوروز امسال، ۱۹۱ هزار و ۱۶۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی سراسر کشور انجام شد.

در طرح نظارتی ویژه ایام نوروز(۱۵ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین۹۵)،  تعداد کل بازرسی ها ۱۹۱ هزار و ۱۶۰ فقره بوده که ۱۰ هزار و ۳۳۸ فقره از بازرسی ها منجر به تشکیل پرونده به ارزش پیشنهادی ۵۵ میلیارد و ۷۲۵ میلیون  و ۶۹۸ هزار ریال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در مجموع طی این دوره ۶ هزار و ۲۸۱ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اتاق اصناف دریافت شده که پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان برای رسیدگی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است.

بر اساس گزارش معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران ؛ برآورد آمار عملکرد طرح بازرسی ها نشانگر میزان فعالیت عوامل و دست اندر کاران طرح تشدید، در محورهای مورد نظر و معیار تحقق اهداف تعیین شده از سوی مسئولان است.

واحدهای بازرسی و نظارت اصناف سطح کشور در راستای نیل به اهداف ابلاغی، اقدام به تعیین و تدوین برنامه هایی کرده که طی آن، حضور بازرسان در تمام ایام تعطیلات نوروزی در مراکز عمده خرید و… کاملاً محسوس بوده در نتیجه آسایش نسبی برای خرید و تهیه اقلام مورد نیاز هموطنان فراهم شده است.

همچنین بازرسان وابسته به اتاق اصناف، به منظور ایجاد تعادل و کمک به تنظیم بازار، همکاری تنگاتنگی با سازمان های دولتی داشته به طوری که با مشاهده هرگونه تخلف با تشکیل پرونده اعمال قانون شده است.