با حضور معاون اول رییس جمهوری؛ هفتمین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران ۲۰ آذر ماه برگزار می شود

با حضور معاون اول رییس جمهوری، هفتمین اجلاس دوره ششم هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران روز شنبه ۲۰ آذر ماه جاری در تهران برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این اجلاس علاوه بر دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن وتجارت و چند […]

با حضور معاون اول رییس جمهوری، هفتمین اجلاس دوره ششم هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران روز شنبه ۲۰ آذر ماه جاری در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این اجلاس علاوه بر دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن وتجارت و چند تن از مدیران این وزارتخانه حضور خواهند داشت.

در این اجلاس یک روزه، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران گزارشی از عملکرد و برنامه های آینده اتاق در بخش های مختلف بویژه لزوم نقش اصناف در برنامه ششم توسعه را ارائه خواهد کرد.

در اجلاس هفتم ۱۴۵ نفر از نمایندگان اتاق های اصناف سراسر کشور حضور دارند و قرار است شماری از نمایندگان اتاق های اصناف شهرستان ها نیز مسایل و مشکلات مرتبط با صنوف و همچنین پیشنهادات خود را در حضور مسئولان بیان کنند.