فاضلی: باید مزیت های استان ها در بخش تولید و خدمات را شناسایی کنیم

رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد : باید مزیت های استانها در بخش تولید و خدمات را شناسایی و بر استفاده بهینه از آنها اهتمام بورزیم . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی روز شنبه در نخستین نشست استانی دبیرخانه مشترک اتاق های اصناف، بازرگانی و تعاون که در قم برگزار […]

رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد : باید مزیت های استانها در بخش تولید و خدمات را شناسایی و بر استفاده بهینه از آنها اهتمام بورزیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی روز شنبه در نخستین نشست استانی دبیرخانه مشترک اتاق های اصناف، بازرگانی و تعاون که در قم برگزار شد، بر لزوم استفاده  از ظرفیت ها ی بالفعل  و بالقوه اتاق ها  تاکید کرد .

وی گفت: استفاده از ظرفیت ها ی اتاق های سه گانه در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت حمایت از توانمندی های داخلی است .

فاضلی با بیان اینکه امروز در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم و افسران این جنگ شما مسئولان بخش خصوصی واقعی اقتصاد هستید، افزود : ما در تاریخ دویست ساله اخیر نشان دادیم که می توانیم مجموعه اقتصاد کشور را توسط مردم به خوبی پیش ببریم و تاکنون هم از انجام این وظیفه برآمده ایم.

وی با انتقاد از فراموش شدن بخش خصوصی کشور در برنامه های توسعه از جمله برنامه ششم اظهار کرد: آنقدر که برای بخش خصوصی شعار داده ایم  اما در عمل به آنها توجه نکرده ایم  .

رئیس اتاق اصناف ایران همچنین به بزرگتر شدن دولت در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: بخش های دولتی اکنون دو بخش خصوصی و تعاونی را بلعیده و حاضر به برون سپاری و بازگرداندن مسئولیت های آنها نیستند  .

وی افزود : متأسفانه با برخی از مصوبات مجلس شورای اسلامی ، نهادهای مردم محور از حق قانونی حضور در رقابت های انتخابات شوراها منع شده اند.

فاضلی در پایان گفت : اکنون وضعیت به گونه ای است که بخش خصوصی را قبول نداریم و حاضر نیستیم آنها را به بازی بگیریم.

در این نشست همچنین روسای اتاق های اصناف استان های قم، مرکزی، البرز، سمنان، قزوین و تهران حضور داشتند.