رئیس اتاق اصناف ایران: بهبود فضای کسب و کار در رأس اولویت اصنافی‌ها

   رئیس اتاق اصناف ایران ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار را از مهمترین اهداف اتاق اصناف ایران عنوان و اظهار کرد: اتاق اصناف ایران به همراه اتاق تعاون و اتاق بازرگانی رویکرد جدیدی را برای ایجاد فضای کسب و کار و اشتغالزایی بیشتر در دستور کار قرار داده‌ است.  به گزارش  اصناف […]

   رئیس اتاق اصناف ایران ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار را از مهمترین اهداف اتاق اصناف ایران عنوان و اظهار کرد: اتاق اصناف ایران به همراه اتاق تعاون و اتاق بازرگانی رویکرد جدیدی را برای ایجاد فضای کسب و کار و اشتغالزایی بیشتر در دستور کار قرار داده‌ است.

 به گزارش  اصناف ایران به نقل از ایسنا، در منطقه مرکزی، علی فاضلی در جمع خبرنگاران اصلاح قانون نظام صنفی و تسریع در تدوین آیین‌نامه‌های قانون نظام صنفی را از جمله اولویت‌های سال جاری این بخش برشمرد.

 فاضلی حل مشکلات و معضلات 361 اتاق کشور را از عمده برنامه‌های اتاق اصناف ایران در سال جاری برشمرد و گفت: اتاق‌های اصناف کشور در بخش منابع مالی، بازرسی و نظارت که کنترل بازار را بر عهده دارند، با مشکل مواجه هستند و این موضوع در اتاق اصناف ایران در حال بررسی است.

 وی ضمن اشاره به وجود 600 هزار بنگاه تولیدی کوچک در کشور، حمایت از بنگاه‌های صنفی کوچک در بخش تولید را از دیگر دستور کارهای اتاق اصناف ایران در سال جاری عنوان کرد.

 فاضلی گفت: ایجاد فرصت برای فراهم کردن تسهیلات و تمهیدات پولی و مالی در نظام بانکی و ارائه طرح‌های حمایتی به ویژه در بخش بیمه و مالیات از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار اتاق اصناف ایران است.

 رئیس اتاق اصناف ایران تحقق 70 درصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده در شش ماهه اول سال را از اهداف اتاق اصناف ایران برشمرد.